پیام تبریک معاون غذا و دارو دانشگاه به مناسبت روز داروسازی

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ ۱۰:۰۳ | تعداد بازدید: 275

 

دکترسیدسعیدخطیبی معاون غذاودارودانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه درگفتگو با خبرنگار واحدخبر این معاونت  روزداروسازرا تبریک گفت.

 

وی عنوان داشت : پنجم شهریور زاد روز دانشمند بزرگ مشرق زمین، حکیم زکریای رازی که به عنوان روز داروسازی نامگذاری شده است، فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پر تلاش و توانمند داروسازان  در تکمیل چرخه تأمین سلامت  کشور است.

دکترخطیبی درقسمتی از سخنان خود گفت :جامعه داروسازان کشور عزیزمان به خود می‌بالد که روز رقم‌ زده ‌شده به نام آنها، سالروز تولد فردی است که با تلاشی خستگی‌ناپذیر در راه گشودن افق‌های جدید و فراهم‌آوردن دستاوردهای مفید برای بشریت، از جان خود نیز دریغ نکرد تا بدین گونه نمادی از سخت کوشی و فداکاری طبیبان و دانشمندان این مرز و بوم باشد.

  معاون غذا ودارو ادامه داد : باعث مباهات است که عنوان کنم توفیقات دولت تدبیر و امید در حوزه دارو همانند افزایش سهم بازار دارو ها تولید داخل ، کاهش میانگین اقلام دارو های وارداتی که منجر به صرفه جویی های ارزی قابل توجه کشور گردید؛  افزایش میزان صادرات دارویی  و بسیاری افتخارات دیگر مرهون خدمتگزاری مشفقانه این جامعه شریف است.

دکتر سید سعید خطیبی در پایان گفت : اینجانب ضمن پاسداشت روز داروساز، تداوم توفیق و سربلندی جمیع  همکاران گرانمایه خود را از خداوند متعال خواستارم.